On, on, on och sen.....OFF

Jaaavisst!

Så är det.
Måste utandas lite ord här.

Vet ni vad som är det bästa ibland, ja, många lär väl hålla med mig om att; lägga huvvut på kudden, kan ibland vad det bästa som finns.

Men vad som gör det extra supernationellt dunder skönt just för mig är att:

När jag vrider om nyckeln på huvvet kl 05 55 på morron till ON. Då är det ordentligt ON. 
Fyfan
Alltså hövvet går på högvarv hela dagen ut, hela kvällen ut, tills natten in!

Det är så mycket. Inte bara det här vardagliga och planering, mathandling o sånt som man har i hjärnbanken.......haha nej nej. Varför ska Robert nöja sig med det?
Han ska istället också tänka på: 

Vad är hans kall i livet?
Borde han inte säga upp säg, sälja allt och åka bort en tripp helt själv när han vet att han inte kommer ångra det?  
Borde han inte försöka hitta nånting att göra i livet som verkligen är motiverande? Att brinna för.
Är det egentligen inte mer logiskt att Gud skapade saker? den här smällen och sen att allt bara vart till håller jue iallfall inte enligt Roberts efterforskningar och teorier.
Vilka ingredienser ska man använda för att uppfinna en konkurrent till pasta?
Tänk om man blivigt stridspilot

Ja ni ser......näst intill hopplöst fall=)

Men det är det här jag menar.
Det är jue rena rama befrielsen när man får gå o lägga sig så man slipper sin egen fiende Hjärnan. Tror jag ska döpa den till Krang faktiskt.
Haha, men då kanske ni kan förstå också hur jobbigt det är när man inte kan sova! beroende på nån granne ovanför som är knäpptyst fram till 24, och först då börjar spela musik.

Haha helt vansinnigt :D

Så,  nu mår jag igen.

HITTESAMMASQUASHBANANA!!!!

oooo!
Veckans Fråga!
Vad hette apan i Lejonkungen?????
Jag hittar inte namnet!! Hette han NÅNting överhuvvudtaget?



This Overflow Energy Was Sponsered By

Stinky I Mumindalen

And

P.........PH...PH..PH  PHHAA KHAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Sofia

RAFIKI
hette han!

2008-01-17 @ 18:56:57
URL: http://sofiaalfredsson.blogg.se
Postat av: nathalie

det var någon som skrev att ni skulle bli grannar på kåren.. då var min första tanke att du skulle plugga... men när jag skickat kommentaren kom jag på att det kan ju vara något annat också.. haha..

2008-01-17 @ 19:16:33
URL: http://dealskardig.blogg.se
Postat av: Macke

APAN HETTE SIMBA!!!!!!!

2008-01-17 @ 22:15:25
Postat av: Åsa

Robert, hyr ut lyan i andra hand och dra bara! Sen kommer du hem till lyan igen och börjar plugga. Perfekt! :)

2008-01-18 @ 14:42:22
URL: http://delica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0