Hihi, nu dyker han upp igen, förhoppningsvis inte ner

Japp, Iiiit's true!

Jag sitter fraktiskt just nue och skriver.
har kommit fram till att; Lyssna på typ Dragonforce och knappa ur sig lite förvirrande skitsnack, kan vara riktigt skönt!

Ingen har väl undgått att vi just i detta tillfälliga nue befinner oss inom årsramen 2 noll noll 8'a, eller om du så  insisterar att benämningen "2 lax 8" är mer grammatiskt korrekt, så säger jag inte imot!

Tänker väl inte skriva så väldans mycket om just nyårskvällen, dom få som läser detta har förmodligen vart där i samma hus som mig så det skulle kunna ses som ren och skär repepetion.

Men iallafall, sammanfattningsvis.
Favorit i repris skulle det vara hemma hos jonsas moderskåk.
Hade rätt skojj faktiskt. Trots att jag (som alltid) kände några få negativa vibbar i luften. Saknaden gemenskapen sen förra året. Men dock, har det vart kanon, men när man kommer med höga förväntingar, brukar det ofta bli som det ofta blir.....typ...eller jag vet inte=)
Iallfall, Hade det kanon, sen kom 12 slaget. Upp med den stora champagnen. Hela felet i detta tidsforum var väl att jag var törstig, extremt! Så den där flarran, den svalka strupen i alldelles för hög takt, hör mina ord, Alldeles för hög takt!!
Efter 12 slaget hemma hos jonsson, så vart det karatefylla åter igen.....har trots det lärt mig och berhäska mig. iallfall bland folk där man inbillar sig att man inte får göra bort sig.
iallfall, först dit och sist ut, vart inte eric och johan, utan istälelt vart dert jag, 2a dit, sist ut.
Och det efter ett ALLDELES för sentimentalt och djupt samtal mellan mig, linus och jonsa.
Jag har inga problem att säga det ena och det andra. Men den här gången gick det faan över gränsen alltså.
Har haft sån ångest.
Och ha den värsta bakfykllan EVER dagen efter gjorde jue inte saken bättre någonstanns på denna planet känd som jorden!

Haha

Iallfall
2008 kommer bestå av:

*Lära mig tänka ett steg i taget, samt göra en sak i taget. Inte göra massa halvdant

*Att ta det lite lugnt, tänka lite mer easy på saker och ting som ska och måste fixas, lugna ner själen en gnutta, det skulle nog vara bra

*Lovat mig själv att börja spela hockey igen, och nu är det på allvar. jag har sagt att jag saknat det förut, men nu är det värre än någonsin!!! Om ni som har sett filmen Miracle, så kommer ni förstå mig. Jag kolla på den här om dagen. Och när jag såg målvakten i den filmen briljera när det som bäst behövdes, då var det klarrt.
Samt tempot och träningar....saknar allt. Så till sommaren ska jag ha hittat ett lag som jag kan börja träna med ordentligt

*Försöka komma ut lite mer, lära känna staden som min egen, som den faktiskt är!

*Sen det här med snuset......sha..........vi får se hur det blir med den saken ;)

That's all my pooffy friends.

so, SE YAH



In The Red Corner, Rupoerto Lundborginio

And His Up for, In The Blue Corner

Two Salmon 8'a


2       0       0      8      

Kommentarer
Postat av: Sofia

Äntligen :) Snart blir vi grannar robban! :) Du o jag på Kåren! haha

2008-01-07 @ 17:26:51
URL: http://sofiaalfredsson.blogg.se
Postat av: Åsa

Haha, two salmon 8'a!! :D

2008-01-09 @ 11:45:23
URL: http://www.nogg.se/delica
Postat av: nathalie

ska du börja plugga?

2008-01-16 @ 13:15:03
URL: http://dealskardig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0