Hösten, your name will from now on be: Mats Roberts Christians Den Förstes Kungatid!

"åååååoooåååoooåååoooÅÅÅåooååååå, Vi får aldrig nog"

Senixen!

Härmed vill jag göra hösten till Mats Roberts Christians Den Förstes Kungatid!
Det har gått från klarhet till klarhet varje gången höst må du tro! 
Jag tycker faktiskt hösten är riktigt skön. Helt ärligt, bortsett då från tidiga jobbarmornar då man ihopkrupen nerpulad i sin egen tjockaste dunjacka går till bilen för att få frost skader på fringertopparna då man skrapar bbrrrrutan på bilen!

Och den enda förklaring på denna förklarelse är väl att Mats Robert Christian är en ganska sentimental person i fråga. För hösten är väl ändå sentimelitetens tid. Men än dock, så får jag inte denna krävande höstdeprission som andra påstår sig få. Tvärt om! Jag finner mig själv trivas väldigt bra och finner någon s.k trygghets känsla.
Fast nu kom jag på en förklaring te! hehe, det är nog den mest logiska förklaringen egentligen.
Normalt sett denna tidpunkt på året brukar hockey säsongen börja som man alltid längtat efter, efter denna "torrtid" som kallas sommar.
Och ni som känner mig vet ju då att, tyvärr spelas inte denna sport längre av Mats Robert Christian längre.
Så just inom denna tidsram som jag skriver detta samt shestikulerar framför skärmen så känner jag mig själv oootroligt delad!
Jag är glad för det är höst, jag är glad för att jag äntligen får lira hockey, som jag inte längre lirar.
Och jag vet att detta är mitt eget fel. JAg har tänkt så många gånger och ta tag i detta o hitta ett passande lag här i trakterna. Men som "G" har sagt. "jjaaa, jag vet......men du är lite seg i starten bara" 
Det tar sån förbannad tid för mig o ta tag i saker! 
det tog nästan exakt 3 månader innan jag äntligen tog mig tid att boka servicetid till bilen. Det tog mig en månad fråna att flyttansökningspappret låg i fyllt på vardagsrums bordet till att jag faktiskt posta det.
Och just nu har jag betalning av maten på jobbet på häng. som jag har väntat 2 veckor med. ijuförsig är sista betalnings datum  den sista denna månad, men ändå!

Som Raoul sa på repeat i sexan till Mats Robert Christian :" Det börjar bli dax för helylle´Robban att ta sig i kragen skulle jag tro, vi får väl börja med o köpa en skjorta te dig pöjk!"

Nej, det måste bli ändring på detta. 
OCH!
Samma ändring vill jag se från din sida Nathalie, det räcker inte och skriva i bloggen åtskilliga gånger att det börjar bli dax dör körkort hörrdu! Skärpning! ;)

Ne, hösten..........riktigt najs faktiskt!
Hade väl nån mer poäng på det där med höst, hade hellre velat vara väldigt djup som hösten själv...................Men det vart inget=) 


This Höstdepping Was Sponsered By


Jespers Dator


And


Ross Fastkletade Skinnbrallor I En Väldigt Humoristisk Situation



 

image21

Kommentarer
Postat av: nathalie

jag ska ta mitt körkort!!! lovar!

2007-10-20 @ 21:56:08
URL: http://dealskardig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0