"Nääää.....jag ska visa dig för & vara liten!

Okey,
Efter att ha handlat på ikea för andra gången för en "okänd" summa värdegubber och värdetanter
är det konstaterat enligt följande:

Punkt 1:
Förvissa dig om vilka ljuskällor du har innan du köper nya samt även också vilken som ska vara var innan inköp.

Punkt 2
Att köpa svindyra hänglås innan vetskap om hur stort hålet till förrådet faktiskt är, är inte att rekomendera. 300kr, vartå? skogen? brunnslocket? eller är det 300 Kr i......sjön?
300 kr till Silvan om ni frågar mig.....;)

Punkt 3
Förvissa dig själv om att en bil (BMW 320) räcker för 2 killar som ska impulshandla. Det gjorde inte vi.
Detta kan medföra extrem obehagligt körställning då könsorganet svänger i synk med ratten, samt passageraren kan uppleva noll värme då kupe värmen blir avskilt i och med möbeln "malm". 

Punkt 4
Prioritera mathandling före Ikea!!!!!

Punkt 5
Om du ska flytta......ha ALDRIG livet organiserat i påsar!

Punkt 6
Mät din hall före du köper trasmatta. Den som ser bra ut i köp hallen kan vara mindre än väntat.

Punkt 7
Skura gärna golvet i din lägenhet. Men missförstå då inte bruksanvisningen då det står 3-4 korkar i 4 liter vatten till STORA ytor. Det står alltså inte, 4-5 kokrkar till 2 liter vatten till 54 kvadrat.

Punkt 8
Har du dock ändå gjort som jag gällande punkt 7........var vääldigt vaksam över den nya trasmattan......Se till att fixa skylt där det står "Warning, slipperly floors"

Punkt 9
Är din port låst dygnet runt?.........memorera koden!

Punkt 10
Om du trogna läsare av denna blogg tagit dig ända hit till punkt 10. Så hoppas jag att du lärt dig ett och annat!
För ordspråket lyder väl ändå; "Lär dig av Roberts misstag........."
Haha jo men det tror jag väl, så har jag för mig att det va...haha;)

"He's the coolest guy in the world, because his words he livs for is, Fight fire with fire.......YEAH!". 




This Streppanboing Was Sponsored By

Magnificent Good Taste Of Coffe

And

Ssshhhtaaahnnja biljjen, ssshhtaaahnja biljjen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0