Bed goes up, bed goes down, bed goes up, bed goes down.

Haha, ja, Homer, är han inte förträfflig så säg!

Mm, igår kan man jue berätta att man kände sig som en riktig loser faktiskt=)
För det första, kl 21:30, står jag på OKQ8a, o köper en bilsvamp, för att sedan kunna tvätta bilen, på denna fredag, kl 2130........fredag 2130 
Måste säga att jag skämdes lite när jag ståg framför kassörskan. Men grädden på moset är jue att; när man har torkat av hela bilen så att det inte ska bli vattenringar o massas äckel, o ska åka ut ur macken, då spöregnar det. Med andra ord, allt arbete var förgäves.
Men jag antar att jag får säga som farsan brukar bröla ut; "Man måste jue byta skit ibland"


Dilemman, det finns det jue rätt gott om. Och alltid av någon anledning så tror man att man själv råkar ut för dom flesta och svåraste dilemman hela tiden. Ett dillema som redan har utspelat säg ur mitt liv denna vecka är detta:

21 maj söndag, Jesper säger:
Robert, det är ruggigt skönt att sova med fönstret öppet, har jag hört.

Jag slänger upp förnstret, som för övrigt ligger 10 cm från mitt huvvud.
O då kanske du redan nue luskat ut vad som hände, ja exakt!
Ja vakna upp mitt i natten av att huvvut frossfrös o bröstvårtena o neråt gick på 6 cylindrar mot överhettning.
Och ja, sjuk vart jag.
Så, provanställning, det är en period där man inte vill vara hemma o äta chips för attt sedan få hjärtklappning o tro att det behöver jag eftersom jag är så sjuk.
Utan då vill man jue va där o visa att man vill bli fast. Men då kommer jue dillemmat.

Sitta hemma o offra sin anställning, eftersom man vill jue inte bli känd som den där som alltid är hemma.
Eller jobba o  starta nån form utav epidimi så alla på stället kommer att få stå mot detta dillema.

Och som sagt, detta dillemma hade jue redan utspelat sig, så jag kan säga att...........................
.......jag jobbade.....................

Så nu vart den inplanerade ugången inställd för jag smittade Thomas. haha, detta kunde jue nästan vara manus till ett vännner avsnitt eller nåt.......or not=)

Har förövrigt handlat kläder, bokat tid hos frisör och ätit flottog kebeb samt vart 2 gånger på toaletten idag, nr 1 o nr 2.

Like my friend the birdy would say: " iit's Cooucoouuuu"   
                                                                                           


  This episode was sponsered by
Jepsers dator
and
Gustaviks kebab & utkörning

Kommentarer
Postat av: Anonym

fy fan!

2007-05-27 @ 13:06:43
Postat av: macke

varför kom inte mitt namn med??????? :S

2007-05-27 @ 13:07:07
Postat av: macke

jaha nu kom det med

2007-05-27 @ 13:07:28
Postat av: nathalie

kolla din lunarmejl!!!!

2007-05-27 @ 14:10:34
URL: http://dealskardig.blogg.se
Postat av: nathalie

skoja bara, de behöver du inte alls göra.. men utspringet är halv 3 och sen är det mat och grejer här.. så är det ju studentfesten också :)

2007-05-27 @ 14:15:14
URL: http://dealskardig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0