Utmaning accepted

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
En halvtimme senare var alla framma vid sjöns sydöstra spets och befann sig åter på stora utsikts platån.
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Massor massor o åter massor av luftmolekyler

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Familyguy

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
20:34, kollade nyss=)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Väggarnas knak som tillsynes verkar agera tillsammans med en ond fiendes knapptryckning. Ve Fasa! väggerna krymper och närmar sig min olidliga död!! Wooooow

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Mellan parkeringen o hemmet efter att ha funtat av nåra kalorier

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Nathalies kommentar

8. Vad har du på dig?
2 gråa fuktiga strumpor. ccm shorts, en "man" t-shirts samt en välbetäckt skinande panna av svett

9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Det jag drömde sist var: jag o jesper var ute o åkte i nån gammal 50talare till ragg åk. Det började ös regna. Och rätt vad det var tappade jesper kontrollen över bilen, som satte den i en olidlig spinn. Sedan tyckte huvvet mitt att det var fullt möjligt, logiskt och praktiskt genomförbart att, bilen slog över, flög hundra meter upp i luften och gjorde ungerfär 250 volter, för att sedan landa på hjulen. Om hästpolisens uppgifter nu stämde till fullo................

10. När skrattade du senast?
Åt Mr Burns när han föll ner i sin egen fallgrop o skrek; Iiiiiiiiiiiiiiiiii
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Fyra blåbetäckta väggar som ger magiska negativa vibbar. 2 dörrar och ett fönster som aldrig åter igen ska få vara öppet under natten
12. Har du sett något konstigt på sistone?
ja, i systembolagets-kön. Stog en äldre man med beväxt hår på sidorna, inga hår på varken nacken eller skalpen, bortsett från det jätte långa överkammade sidohåret.
13. Vad tycker du egentligen om den här utmaningen?
Jag vart jue hotet av ett pistoldrama...........kände mig tvungen

14. Vilken var den senaste filmen du såg:
We were soldiers

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Köpa allt i prylväg för att sedan känna mig tom o tvivelaktig då jag inte vet alls vad jag ska göra med resten, när jag vet hur många tvättbjörnar som blir torterade..

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till:
okey....here it comes........Jag fullkomåligt hatar när kockar snittar prinskorvar i ändarna, det är så vidrigt. Har aldrig sagt det till nån förut

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Skulle utbilda o hjärntvätta en dvärg. Han skulle träna slangbella-skjutning. Sen skulle han skickas som undercover till ett av dom landen som torterar tvättbjörnar. Lägga en kula i tinningen på torterarna. När dom svimmat så är det fritt fram för alla tvättbjörnar att, pissa på dom, spy, och skinflå dom. Dvärgen får sedan lämna in sin indentitet och försvinna ur världen. Han kommer att bli...erased.

18. Tycker du om att dansa?
That's way, ahaaha, I like it

19. George Bush?
njää

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka?
Jag vet iallfall vad jag inte skulle döpa min son till. Och det är Urban. Har fått veta i högre ålder att det lika görna kunde blivigt mitt namn. OCh Nu när jag vet hur det känns. Planerar jag samma sak

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Ja, iallafall överväga

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till Pärleporten?
Vill inte prata om himlen.  För om himlen finns, så borde det också finnas ett helveta. Och när man tänker på budord o skit. Så känns det inge bra. Så om jag inte tänker på detta. Inte tror på nåt av det. Då borde jag jue hamna mitt imellan, och då.........................då blir jag odödlig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0