Rubber Duck!!!Yeah

Joråå såatte.

Nu är det dax igen, sitter här o beäcklar mig själv för att åter igen ha fastnat i Magnus Uggla träsket. jag hör mig själv tänka att han " faktiskt är ett geni". 
Att jag har några som helst baktankar, belägg  eller nåt att backa upp det med, ja det är närmast obefintligt. Jag kan inte backa upp det, jag gillar det bara när jag hör det, helt sjukt, som just nu dunkar covern "häng med på party" ljuvt i mina öron vars inre membran vibrerar löst.
Nån sångröst, det har han inte. Är melodierna jämnförbara med Hiipp hurra bumbibjörn? Svar ja. Men skit samma, jag digg'art.

Fy , heavy on the work it is right now on the Robert Line.
Det är inte kul när det mycket deadlines o sånt, samt typ 4 arbeten samtidigt på en yta närmast jämnförbar med  4åriga fotbollsskräddarn ching ching chjalongh från ping pong china. O sen rings oså så ska det ändras och det är fel undelag o ja djävulen vet vad. Men jag ska nog tugga i mig sketen.

"jag mår illa, jag mår iiilla"

Haha, fick en riktigt skön komplimang på jobbet idag.
FIck höra att jag ser ut som en typisk "Rubber Duck". Alltså karaktären i Filmen "TruckDrivers". En ritkigt skön lirare som är chill o stenhård. Och för er som både sett o inte sett den, det är en man man vill va!
Ijuförsig, när jag la upp det på detta sättet så tog Patrik raskt tillbaka sitt utlåtande. Och ska jag vara ärlig, så jag fyller väl inte ritkigt upp kraven.
Men, enligt mig så är det sagt, o då är det sagt! 

Jag är härmed Rupoerto "Rubber Duck" Lundborgini!

Imorron börjar skrotlyftet o proteinkickarna.......ush...jag bävar för det, jag menar jag ser jue rent fyskiskt hur mycket sämre det har blivigt, behöver itne lyfta nåt för att ta reda på det kan vi jue snabbt konstatera. 
Men, ska jue dit för att förbättra mig sjlv, inte vikttävla med Magnus S, Inte!

Det börjar bli dax att skapa nåt! Kreativiteten glöder, fast utan motivation på nå sett. Jag tänker det, men gör det inte.
Ja....det är väl sen länge känt att jag är nog inte "Gärningens Man"
OOO, vad är det Batman säger nu igen.....öhh 
"It's not waht we say that definds us, but what we do"

hahaha jag skulle nog inte bli nån bra Batman, men lovelife kanske skulle bli lite bättre med dräkten hans, med kappan ni vet ;)

" Hey hey snubbar, fular gubbar stöter på sin dotters kompisar"

VAR ÄR FRISÖREN SÖREN????

This Comeback Of Fortune Was Sponsored By

Lastbilschaufförer The Movie

And

FÖRTITUSEN BOÄNG!!!! DE MÅSE VAJA JEKORD!!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0