To Do, Or Inte To göRa

Hahakahakohodu!

Nu upp mitt i allt att tänka på så har jag faktiskt utvecklat en "att göra lista".
Trodde liksom det skulle ta mig ett steg i rätt riktning.
haha
Men det vart jue inte alls så.
Allt eftersom jag kom på saker jag var tvungen att göra, upptäckte jag hur detta berg av "attgörasaker" bara växte och växte. Tillslut hamna detta berg i magen som en stor svart klump bestående av segblandad betong.
Haha allt eftersom så sa jag för mig själv;"o nej.......åfyfan......näää........ofyfan........." och sen (av nån analedning) börja jag sjunga "we don't celebrate sundays anymooore" 
Var fan kom det ifrån???
Kan det ha varit ett tecken?
Jag kanske ska göra ALLTING på söndag??
ååfyfan
Han är inte snäll han där uppe..........inga dåliga krav han ställer på en liten skit som en annan???
naä.....vilken dålig stil alltså! Han kunde väl ha gjort så att jag sjöng det iallafall 3 gånger så jag kan dela upp arbetet åtminstonde..   

Undrar vad som händer om jag spelar tvspel hela söndagen istället??
haha Då kanske jag blir Robert Allmighty för en vecka och får testa att vara Gud!!!!

hooooooo ooo oooo

Shit va coolt!!!

Dvärgen Laban spelar strängharpa med ett rivjärn i hopp om att han får byta namn til "knugen FFFVON NÄVERLUV!"

"Kom nue, nu flyr vi landet! till mexico.....eller mena jag Norge?"

CowaBUNGA

This Kingdom Of Writing Was Sponsered By

SuperAllstar-Nova-Mega-Spinn Termostator

And

"Jösses Lilla Flicka Hur Kan Du Ha Blitt Så Snygg När Mor Din Är Så Ful" haha



image28


image29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0