WooiiY

Jorå

Sitter här och förnöjjar mig själv efter en genomgång rent abstrakt vad som utförts idag....Men nu när jag var mitt i förnöjjande kom jag fram till bara 2 saker att vara nöjd över än, 2 övertidsdagar och så tvätta jag bilen idag.

Det förtjänar ju Guldbragd medalj.......Neeej

Haha.. för att vara nöjd så måste jag jue göra nå meeer,
nej
jag vill inte....nep nep nep...ska dega nue

Just det, vecka 24a bär det av lite granna....ska flyga nånstanns, men icke exakt bestämt var, på tal idag var Tunisien.
Från början var min ide som jag i princip hade spikat, Grekland.
Men som alla andra gånger, så kommer jag med en idë. Alla är jätte på. Sen ånngrar sig nån lite. Helt plötlsigt ska vi åka nån annastanns.
Och snipp snapp snutt, så har jag ingen aning om situationen i fråga, ingen kontroll. åter igen blir jag lemmeltåget som följer efter som skuggan själv.
Men jaja
Iväg kommer jag jue, ska jag vara nöjd över. Ajust det!! Måste kolla passet också, vet inte när det går ut ju.

Ehm en annan bomb jag tänker släppa här är nåt som dom flesta jag känner vet....Jag har jue aldrig prövat titanvingar!!
Har aldrig flugit....men det oroar mig inte så mycket.
Då ororar jag mig mer över öronen!! Haha för en annan som inte kan dyka mer än 1.30 m i hammarvallens bassäng utan att det känns som hjärnan ska komprimera, så är detta en rätt så angelägen fråga. Men jaja, har jag inga trumhinnor kvar när vi kommer fram så har jag inte, inte mer med det.

Har lagt gymmet lite åt sidan för att prioritera promenring och kutning varje dag lite i 3 veckors tid nu.
Märkte att vikten den bara öka, visst att man gymmar, men så snabb ökning och så mycket var lite oroväckande.
Grejjen är jue bara det att.....jag vågar jue inte ställa mig på vågen nue!! 
Som ceasar säger om hundar....jag känner mig "submissive"(?) gent imot vågen. Den är mig överlägsen, han står som ledarn, jag vågar inte titta på'an. jag har jue liksom personifierat vågen som min person vars övertag är spektaktulärt.
jag väntar nog 2 veckor till......då ska fan mätarn visa annat.......Och ja! Jag har lagt om kosten!

"Struggle within" yeah

Har kommit fram till att soundet, (som ijugförsig stått klart länge men fick en uppenbarelse precis nue), på The Black Album är sjukt Jävla bra. Om man verkligen lyssnar på låtarna så hör man hur fantastikt välgjort det är.....nästan läskigt faktiskt.

ska snart åka ålandsfärja med jobbet samt lite paint ball. fan vad glad jag blev....har massor att se ifram imot. fan va najs.

Jag vill till USA också....jaja


This Return Was Sponsored By

"Strike One, Two........and oyeah...TRHEE"

And

A simpel try to regain joy in the holy fucking day


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0