Alltså, nu vet jag varken spjut eller vin.......Burgare??

SsStarka Sshsåsssen!!

Haha, ja, nu vet jag ingenting längre...

Imorse innan vi åkte till jobbet drog jag på tv'n. På femman gick det då The voice direksänding av radio som man får se live. Just i sekunden jag fick på ljudet, tar programledaren fram en tiding som han citerar direkt ur där det står; "Gick ner 15 kilo av hamburgare"
Killen hade alltså gått ner i vikt genom att endast äta hmaburgare!
Och denna dramatiska situation skaper ett flertal välformulerade frågeställningar i huvet!

Fråga 1, Frågan lyyyder
Näringsbrist...hallå???

Ja, alltså i en hamburgare så får du; En skiva tomat, ketchup, senap, ost, kött (proteiner), dressing, ljust bröd, möjligen 2 st mögelgröna inlagade gurskivor samt en slize av ett sallads huvud som inner håller merparten vatten och jord! 
Alltså, var är resten som man tydligen ska behöva. Jag vill jue tro att alla dess teorier om vitaminer, fibrer och sånt som forskare säger behövs i den mänskliga människan är nogelunda överskattad i sånt fall, det måste jue va en komplott.
Fast, det är ju faktiskt bevisat att, ska man må bra behöver man allt de där nyttiga.
Så frågan är jue hur bra han mår egentligen?
Antingen jävligt nöjd eftersom att han får äta gottigoott varje dag. eller så lider han av; sömnbrist, deprision, stress och allt annat sånt föskojjande bra saker.

Fråga 2, Frågan lyyyder
Hur orkar han äta bara hamburgare vid alla måltider. Varför inte smörgåstårta?
Alltså, man kan jue inte ha många hajjar hemma i hönsgården om man säger till sig själv; Ne fan, nu ska jag bara äta hambugare.
Tänk dig själv säga; Ne, nu ska jag bara äta svamp. Då är det jue nåt som säger ifrån. Det är ju massor som säger ifrån! Moralen (av nån anledning?) samvetet...Kunskapen om mångsidig kost ...haha..... det var ju bara 3......vart ville Robert med den där frågan egentligen?

Fråga 3, frågan lyyder!
Vad jag undrar är ju helt klart, Hur många hambugare om dagen åt killen?
För jag menar, Jag skulle också kunna gå ner med nån häftig rätt. Typ grädd tårta utan marsipan och tårtbottnar. Jag menar, om jag bara tar en sked av grädden om dagen, då kommer jag också att strula ner i vikt rätt fort förmodligen. Och då kommer jag också komma med i tidningen. hoho vad roligt!

Ne          Ne ..........ne jag tror jag inte klarar av den där artikeln. Åter igen blir det heading boiling over.
Artikeln liksom överumplar mig med dess mystik och "borde inte gå" saker. Varför går inte jag ner som äter äpplen och mörkt bröd? Liksom, Stora supermålet vs mörkt bröd och äpple. Det funkar inte! 

Jag måstte hitta nåt här i rummet som är mycket lättare att förstå.......
aaahh, en röd lampa.......åhh, va röd den är, och rund dessutom! Fast den är vit inuti........åh vilken simpel konstruktion.........

Andas in.................andas ut 

hooohoooo va bra allt känns nu!!!
NÄääää. Jag skulle ju träna idag.....nääähäääheeee. Upp som en sol och ner som en bokhylla....
Tror jag har hört förr nånstanns ifrån att jag har lite många formsvackor............(kan jue va från hockeyn.......aa, rätt självklart =) ).
Dubbla löner denna månad! Tjohooooo


259350-10

259350-15
Ingen kontrast skillnald där inte;)




This thinkiz was sponered by:

Jepsers dator

and

Gäddhänget över skärpet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0