Sysysysymaskin jossejossejossefin...................eller?

Snälla!
BE My Guide in life and help undestand this question I repeatlly ask my self over and over again! 

Hur i hunnan går låten?
sysysysysymaskin jossejossejossefin?
Eller är det flygmaskin?
Är det inte nån roll i låten som heter Johan?
Hur går melodin över huvudtaget?

Snälla, nån som känner mig, ring mig mig mig mig och berätta hur det i järsnspikar ska vara?
Om du nu dock är nån som jag inte känner och är en av motsatt kön kan ju be om telenumret....................Är du kille kan du bortse från detta över huvudtaget.........haha....va löjlig man är!!  

Japp
återigen var man i Flen........Invårnarna i Flens kommun har väl inte ens förstått att jag faktiskt bor i Örebro så ofta man åker iväg te hembasen och stärker Flens Elit!

Iallafall. åkte hem, grattulera far till hans 49onde årsdag. Åkte till malmköping och lämna aoutomobil gods.
Sen till H-näs för att tvätta samt vaxa bilen.
För att sedan bara gå på det igen. Kaloriedrycken vi känner till som Öl, mjöd eller skummande vätska.
Jonsa, som den klockrena kille han är, så stod han för hushåll även fast han inte skulle med. Jonsa, en av dom bästa jag vet!
Stefan plockar upp mig....med bihang vid namn sofia och trukpelle.
Och sofia, som den stört sköna människa även hon är, var hon i sitt essä redan då......kl halv 6 alltså med andra ord. Blir väl så när man börjar halv 3;)

Och detta var faktiskt en av dom mest smärtfria utgångarna jag varit med om. Nada bumps in the road liksom. Inga problem nånstanns. Eliten börjar väl bli rutinerade får jag väl gissa. Man man vill ju ha dom här ögonblicken då truki spyr längs med gatan gåendes, då eric rakt upp och ner faller bakåt, då jag själv inte hittar ut ur toan............det där var väl onödigt robert.......a.....jag vet.............men jag är sån...............säger alltid för mycket.................typ såna saker som att jag höll på o bränna ner en hel anläggning...............typ................haha ne

( Här kommer denna förfyllande text bytas ut mot bilder inom denna tidsram, Hängande på endast en person, stoooort ansvar )

Vet ni?
vet ni vad den bästa bakiskanalen är? haha jo det ska jag tala om för er!
Animal planet! Klockren kanal jue! AAAAAAAAs intressant verkligen. Kolla på nån kille som kom på hur man försätter stora hajjar i trans. Så dom bara somna till och blir helt ledlösa. Bara genom att han klappar lite lätt vid ögonen! Så jävla mäktigt! Och ökenspindlar som rullar ihop sig till ett hjul och rullar ner på sandynorna för att fly sin fiende. Jag såg nog ut som ett barn när jag tittade på det så inne jag var i tv'n......hehe....nog om det!

Helgens bekännelser: Ja Nathalie, det var mig du nöp i rumpan. Och då svarade jag;" tänk om jag hade gjort så på dig, vad arg du hade blivigt då" och sen skratta jag ut med öl i andedräkten.

Nu får det va nog för idag!
Nu är det slute för idag klapp klapp
Tack och adjö för idag klapp klapp
Tänk så mycket vi gjort tänk vad dagen gått fort
Men nu är det slut för idag klapp klapp (A tribute to Elizabeth Sandberg) hoooohoho (rysningar blä)


image23

image24


This Average Bloggmaterial Was Sponsered By

Jespers Dator

And

Robert Who Is Falling Back In The Gottamn Hole Again And Again

Kommentarer
Postat av: nathalie

men snälla du! vet du att jag vaknade av att jag pratade i telefonen? haha.. men grodor mitt i natten är inte min grej.. sorry! och tack för kommentaren! ;)

2007-10-21 @ 21:17:46
URL: http://dealskardig.blogg.se
Postat av: nathalie

kommer faktiskt inte ihåg att jag nöp dig måste jag säga ;) haha

2007-10-21 @ 21:19:42
URL: http://dealskardig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0