Encourage People!

A Ring Ring Ding! Let's Get Ready Ruuuuuuumble!

oy mate!

Jodu!
Nu sitter man här ensam, på denna fredag, helt ensam.
Har i princip gjort hela lägenheten klinisk ren i brist på annat.
"Jag har maatat alla katterna, Rastat alla hundarna"

Jag klarar mej bra när jag sitter på bussen
Och tittar på männskor och torg
Jag arbetar gärna för hårt och för länge
Då märker jag knappast nån sorg
Det finns en del som säger
Att om alla var som jag
Då skulle dom få friställa hälften idag

Men när måndag-fredag är förbi
Blir den lägenhet jag sitter i
Fylld utav minnen som tär och förstör
Jag kan inte städa mer än vad jag gör
Jag har matat katterna
Jag har rastat alla hundarna
Kan nån föreslå vad jag ska göra sen?
Låt timmarna ila så det kan bli måndag igen

Haha ne vilken sad text!

Men för att tillslut komma till det jag verkligen vill få sagt!

Alltså om medmänniskor lärde sig att bara en ynk bit extra lärde sig att, visa rätt riktning till andra. Uppmuntra till att utvecklas. Va mycket bättrte saker och ting skulle bli. Anlednigen till dess ovanstående tunga text är att, jag har utvecklas grymt mycket på jobbet under väldigt kort tid. Dels att få höra detta då och då startar jue denna snöboll i svarta backen. För det är jue då man växer och kör ännu mer. Och dels sedan när en högre uppsatt arbetskamrat tar en själv under sina vingar och visar på att; det här ska du få prova på, detta är nåt som alla inte får/kan göra, men med tanke på hur det har gått för dig så blir det nog kanon.
När man får höra en sån bekräftelse, då är det ju klockrent!
Man får sin belöning för hårt arbete, och belöningen är att få utvecklas ännu mer. Det känns riktigt bra. Och med tanke på hur jag reagerar på detta. Så inser jag hur bra folk kan må om man bara får höra saker då och då. Bara för att en annan medmänniska ger en liten knuff i rätt riktning O.s.v.

Ne. ska inte skriva "det går bra nu"
För sist jag gjorde det, när allt gick klockrent i livet, hockeyn gick tok bra, skolan gick kanon, vänner och tjej i fantastisk symbios, då höll det bara 3 dagar efteråt. Så nu ska jag ge faAan i det, haha

Och, förrsten, eftersom att det hela handlar om uppmuntran till att forstätta! Kommentera Inlägg! inte bara min utan andras också, jag ska försöka lova mig själv det också! För det är faktiskt mycket roligare att fortsätta skriva om saker om får lite respons. Com on!;)

Fick ebjudande om lägenhet också, ska åka o kolla på den på måndag. Dock absolute inte i ett område där jag ville bo.......men det var väntat. Kan jue va ett kanonkribb liksom!

Aja, nu ska jag sitta och hoppas att flenselliten kommer imorn. I så fall så ska det badas och det ska supas och det kommer bli hypernajs om det blir av!

aahh sitter och lyssnar på Didi a'gostino Imorse to jourse eller vad den heter, rirkigt skön!
Fast nu blir det "it's a long way to the top".......woouooouououou vad jag får rysningar haha "Are You There STOCKOLM SWEEEDEN?" wwoooaaaaahhhhh!

Walen sluta på snider idag, riktigt stor förlust för oss arbets kamrater! All Heder To You Robban!!!!

Var även på previva på hörsel undersöking sen olyckan på svetskursen. Mindre kul att få reda på att tinnitus inte ger ersättning. Liksom nåt som man kan få leva med resten av sitt liv. Men ersättning för hörelnedstättning får man. Som inte jag tårr förståss. Som jag känner just nu så hör jag hellre sämre än o ha ett piiiiiiiiiip i örat i 60 år till............Men inte är jag ledsen för det flickor och pojkar, kvinnor och män. Nejdå! Det är lika för alla vettu, javisst! så är det!

Det börjar lukta hockey runt min kropp igen, nu börjar det fan vankas. Nu är det dags att göra comeback och rädda det framtida laget och spela upp dom till allsvenskan! Japp, så ser planen ut, hahahaha!

image27 
Denna bild är lååååångt ifrån aktuell=) Men dock den enda jag har!
(Måste jue få bekräfta mig själv då och då;))



This Impluse Writing Was Sponsered By

Jespers Dator

And

Biiiiibapapbarrraaabooppp bapapbarrraaabooppp
Biiiiibapapbarrraaabooppp

Kommentarer
Postat av: Helena

Vart har du fått erbjudande om lägenhet?
Vilket område?
Hoppas den är fin fin :)

2007-10-26 @ 22:10:26
Postat av: nathalie

vilken snygg sida.. hur har du lyckats med det? MOHAHAHAHAAH!

2007-10-30 @ 22:42:28
URL: http://dealskardig.blogg.se
Postat av: Emelie

Men vad bra det blev Nathalie...nej jag menar Robert. Måste du skriva så långt orka läsa allt, jag fortsätter nog lite senare. Ha det

2007-10-31 @ 10:23:54
URL: http://negern.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0