Robert! Where are you?!

Rachel med saknande och trånande röst
 - oooh Robert! Where are you?!

Robert

- I'm here my sweet darling! In my new kribb!

Japp då var man inflyttad då!
Iallfall så man kan bo här. Återstår en hel del och göra, vare sig jag vill det eller inte!
Samtidigt kan man väl inte ha allt för höga krav på första lägenheten efter ett dygn=)

Morsan och farsan ska ha jordens tack!
Att vi 3 kunde få så mycket gjort är nästan otroligt om ni frågar mig. Sen att farsan flyger fram som en tornado när det gäller o montera o fixa o dona hade väl lite med det o göra. Begriper det inte...

Gick lös på Ikea för en "okänd" summa pengar.
Alltså det här med möbler! Det är fan inte lätt alltså. Och se hur det kommer bli hemma hos sig sen. Och sen om man vill ha en annan färg än vad som är framställt, som man endast får se på en 10X10 tunn provskiva, då blir det fan inte lättare alltså!
Men det gick rätt bra ändå. Har lite köksbord och fler delar till tvbänken kvar och massa krimskrams.
Men som det är just nue överlever man ändå.
Dock!!!!

Dock ändå inte, jag får jue fan inte fart på spisen! Kan jue inte laga mat! har levt på kalla köttbullar o mackor idag.
Och då frågar ni kanske varför jag inte åkte o handlade mat?

haha jo det ska jag förklara för er!

På lördag morron när jag ska börja flytta, går jag ner till bilen. Då har jag fått punka på framhjulet!
Lätt fixat tänkte vi o svabba på reservhjulet som vi åkte o pumpa.
Går till bilen idag för att jag ska storhandla mat o såna där bra o ha grejjer, jo, sjävlklart hade jag punka på reservhjulet också!
Och jesper var i Malmköping. Så så vart det, helt hjälplös vart jag.
Men allt går o lösa!
Man kan överleva på : kalla köttbullar, kex wafers, apelsinläsk och mackor samt snus( tack gud hade jag hade några kvar!) ..............måste sluta snart!

Nu återsår bara en skön tös att ta sig igenom vardagen med. Tror jag behöver seris hjälp när det hälelr det här med inredning (nathalie?)

ska även försöka få upp lite bilder på kribbet kanske

JAJA

Nu är det officiellt!
Jag har flyttat!

Do You expect me to talk?
Noo Mr Bond! I expect you to die!

Try reach for the stars when you sinking in quicksand, it makes it quite difficult! Yes Indeed!




This Average News Was Sponsered By

Min egen dator

And

Ikea möbel called "Ribba"

Kommentarer
Postat av: nathalie

haha.. självklart hjälper jag dig :) hehe..

2007-11-05 @ 17:51:18
URL: http://dealskardig.blogg.se
Postat av: Linnéa

Hej robban! Det här är typ den bästa bloggen som finns :-) bra jobbat kram Linnéa

2007-11-05 @ 19:04:31
Postat av: Helena

Jag väntar mig en inflyttningsfest snart.. åtminstone en inflyttningsfika.. du vet jag bor ju inte så långt bort trots allt haha...

Hoppas du trivs i nya lägenheten iaf :)

2007-11-05 @ 21:01:33
URL: http://lundquisthelena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0