eeeehhh......vad var det nu igen......?

Chop toffla flapp samt tjenixen!

Nu är jag här igen........lite smått frustrerad faktiskt.
På jobbet har jag tänkt på massor som jag borde skriva i bloggen....good shit liksom,
och samt flera åtaliga gånger tänkt att nu måste det uppdateras.
Men jag glömmer jue hela tiden bort vad det var för form utav krönika jag överhuvudtaget lurat in min hjärna på.

så......om du undrar just nu vad jag gör under framförvarande punkter så funderar jag på om jag är en rainman och kan komma på vad jag tänkte:
................... ...............            ..................... ......... ..............z..........................zz..Z...................ZZZZzz...........Z.....ZZZZ..........* homerskrik *
Fan kan jue inte somna nue! Must keep on going!


När andra gör si......gör Robert så

När du.................haha ne

det går bara inte att improvisera idag........det är låst

Hoppas improvisationen har bättats till nästa inlägg........because that's how I work!

Sorry Dudes!!!!!

This Joke Was Sponsered By 

Ajax Citrondoftande Skurmedel

And
 
My Own Waste Of Valuable Time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0