BRRRRRuuuuummmMmmMMmm. Japp, en 1000 dels millimeter!

Haha buhu haha, ja vet inte om man ska skratta eller gråta!

Om ni läste mitt förra inlägg så läste ni säkert om mitt hänglås som kosta 300 spänn som inte passa......Kan jue säga att efter min perfekta tålmådighet fick det att funka........Och det efter bokstavligen talat. BLOD, SVETT & tårar.

Jo, jag tog jue då med denna fula ankunge till verkstan, där finns det jue en hel del att gå lös med på låset!
Och det var det jag gjorde, gick lös, full jävla berserk och the target var denna bepansrade förhårdnad som även av mig fick namnet : T.S.B.W.E - The Smith(smed?) Best Work Ever.

Nåväl, in i grov verkstan satta jag sikte på vinkelslipen. På med alla skydd tillgängliga, så som; Svetshandskar, ögonskydd. öronskydd, svetsförkläde. Under den perioden på dagen gick jag även under namnet "Robbocop Ybersuper"
På med odjuret till vinkelslip. Sikta in mig och körde. Brrrröööölllll, gnnnäääääällll. Har ni hört o Titanic när det bryter i sär i filmen. Typ så.
Jag tröck och jag tröck, små små små gnistor kom. 30 sek senare tänkte jag att nue måste fan va igenom snart.
Stannade o kollade, typ en halv tiondels milli hade jag kommit.
Jahopp tänkte jag, sen kolla jag på slipskivan..............det kan jag jue säga att det var den som vart nerslipad om man säger så......haha vilka grejjer.
Typ en skiva förbrukad senare hade jag äntligen kommit när dessa 2 milli som behövdes.
Och detta efter typ kött sår, svett. och nästan en tår så frustrerad jag var.
haha

jaja, det här inlägget var väl kanske det mest ointresasnta jag skrivit......men man måste jue göra så......det ligger jue en tanke bakom. Tänk så bra folk tycker om nästa inlägg som kommer då! haha

jaja.
Nu måste jag komma igång med sladd-dragningen här i lägenheten. Måste!

Kanske ska äta först..........NEJ.............måste................Men du är jue hungrig........ja det är jag...........aaaaahhh look out! Alice tn the wonderland has become a giant turtle and shoots megaspitt on me............ooooh nooooohooohoonoooo.

eh sen kom en öö drake och öö spruta typ eld på mig och jag sa, vad är det som öö luktar, är det paj eller? Tribute to Armend!


This Continues Mindwar Was Sponserd By

Sten På Påse

And

Förfrysta Varor I Kylen

Kommentarer
Postat av: nathalie

varför inte bara åka tillbaka och byta till ett mindre lås? bara en tanke som slog mig ;) haha

2007-11-08 @ 19:36:02
URL: http://dealskardig.blogg.se
Postat av: nathalie

men ååh... varför inte kolla sådant innan? ;) haha.. vad ska jag göra då?

2007-11-09 @ 18:20:41
URL: http://dealskardig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0