Back to Work, And It Feels Goooood.......Meat....Gooooood

- Du ska ge FAAAaaAAan i mine känsler
-Va fan Ragge, Är du sur?
- Ne jag är inte sur
-  Ne men du verkar fan jävligt sur
- JA ÄR INTE SSSUVVRRR!!!!!!!!!!!!!!!!.............
- Ja é Ledsen......
----------------------------------

-Nää, På morsan jävla hojj!!!!!!
- Naaäee, Ronny, livet är fan nte vad det en gång varit.......VÄRRE ÄN SÅ HÄR KAN DET FAN INTE BLIIIII!!!!



Haahahaha, Ni får kalla mig omogen och inte fullt etiskt utvecklad. Men den scenen i Ronny o Ragge kommer att ständigt vara värd sin vikt i betong. Den scenen är en av dom få redigerade scener jag sett som får mig att ligga upp och ner i soffan för att få rak rygg för att kunna öppna luftvägarna för att i sin tur kunna skratta i full mening och bokstavligt talat rakt ut!
Nostalgi och härlighet i en fantastisk symbios.
Men för att inte glömma att "vänner" är den bästa serien som har gjorts, tätt följt av rederiet så måste jag även citera där ifrån.
Dr to Rachel- I'm sorry, you're dialaded(?) 3 centimeters
Ross - 3?? I*M DIALADED(?) 3!!!!!!!!!!!!!

Hahaha så klockrent.

Japp, första arbets veckan avklarad nu! Som även är min sista på manpower. För Nu har jag äntligen blivigt fast! Klockrent.
Men det som känns så fanatiskt egotrippat bra är ju det att: När jobbet skulle börja i Måndags, och semestern var slut. Så vart det inte alls betyngande över mina kortgåenda axlar alls. Nä, jag tyckte faktiskt det var riktigt skönt att börja jobba igen. Faktiskt!
Så skönt att slippa sova bort halva dan. Kliva upp kl 12 då macgyver började för att sedan fastna vid tv apparaten tills maten servaredas då folk kom hem från jobbet kl 5.
Det måste jue ändå vara ett konkret, fast och tät som en gummislang, bevis på att man faktiskt trivs dunder bra på jobbet.
Och!!!
jag vet jag vet!!!
Det är så horribelt jobbigt och påfrestande att höra andra hur bra dom trivs. Iallfall om man själv inte hitta direkt rätt.
Jag vet exakt hur det är. Har jue jobbat på daxdoor. Jag vet precis hur det är att höra på sånt här.
Men varför jag skriver detta är faktiskt för att jag måste bekräfta det för mig själv va nöjd jag är. Och finns då nåt annat ställe än bloggen? Nä kunde inte tro det!;)
Även fast denna vecka vart väldigt påfrestande, då saker o ting haft täta deadlines. Då Ordrar som tar 4 dagar att göra ska ta 2. Då man står på knä och jobbar över tid för att hinna få det klart. Där är det påfrestande. Men jag gillar det. Dels för att det enligt mig är än så länge kul, och dels för att det är en utmaning.
Visst. plocka 5 träpolar var tredje sekund var också en utmaning. Men det känns rätt meningslöst när det timme efter timma kommer ett stort hav fullt av vita talande träpolar som säger....: VIiiiii Taaaar Aaaaaldrig SluuuuuUUuuUUUUt.

Och faktiskt. Om det mot förmodan är tråkigt på jobbet. Behöver jag bara tänka på första jobbet så blir jag as glad och nöjd över det jag har!
Men!
Jag har både råd och uttlåtanden att redovisa.
Dock! Så var daxdoor faktiskt det perfekta första jobbet. Man lärde sig arbets moral så det hette duga! Man lärde sig samarbeta, att det är lika för alla, och, man lär sig arbeta hårt!, det var klockrena personligheter även på ett sånt dåligt ställe. Samt att det tunga jobbet gör nog mig till en mycket bättre kille på kneget idag.
Så rådet jag vill ge till er alla 2( ;) ) som läser denna blogg.
Tro inte att ett flott jobb är det bästa första jobbet. Tro inte att slö jobb är det bästa. Lär dig knega hårt för lite värdelappar. Och det kommer gå klockrent. Bara du vågar ta dig där i från sen ;)
Visst, jobbet jag har nu kanske inte är världens bästa, Men blicka mot horisonten. Det finns alltid nåt mer bakom kröken!
It May Be The Hard Way, But, Aleast For Me, It's The RIght Way.........................hehe..............Det där vart ju en gnutta nördigt tror jag bestämt. Haha

Aja, trogna läsare av denna blogg. Jag vet att jag lovat att berätta och förklara samt beskriva person kemin som utstötte gällande en återträff på Öland under midsommar. Och jag tror faktiskt det kommer att så kommer det även ske! Så håll i dig tills dess...................(kan även hinna klämma in nått äventyr efter en utång, det är jue helg!!=) party party!)

Med Finsk brytning och hög hes röst och med Freddes Skådespeleri
"Men du stressar den här situatiooooonen!!!!!!!!!!!!!, Nu tycker jag faktiskt att du ska slappna AAAAAAAAVVV!!!

Förresten!!! Detta är ett rop på hjälp, rädda min sida från dess design. Jag tål kanppt tiita på den!!!=)


Vissa är mer solbräna än andra...................



AAAWAAPPBAMM BOBBA A WAPAMBOOOOO, A TuTTuie FkruktiE, Jag måste äta grönt,  A TuTTuie FkruktiE

Peopole. make some Noice For; Mr Rupoerto Lhundbhoghiiniiiioooo........................Tack Tack,,,,,,,,sha, jag är jue ingen talare men...................

haha ne nu måste jag sluta!!!! 

See You erlier Mike Frölier


259350-14


259350-12


This Announcement Was Sponsered By:

Jespers Dator

And

Powerfull dreams of a hockey amateur

Kommentarer
Postat av: nathalie

vad du än håller på med på bilderna ser det ganska roligt ut.. säg till vad du ska ha för färg så grejar jag det vettu :) rosa kanske? haha..
nej, hör av dig så fixar jag det :)

2007-09-03 @ 17:48:11
URL: http://dealskardig.blogg.se
Postat av: Helena

Robert!!! Vad hände med "så hörs vi vartefter"??? haha ifs så slutade med ett varv på stan för att sedan åter vända ut mot universitetet igen o lite mat på max... :)
Men nästa gång hör du av dig lite tidigare tack! Kan ju säga till om du ska till kåren nån kväll.. Är ju som sagt krypavstånd hem för vissa då :P
Kram

2007-09-03 @ 18:15:47
URL: http://lundquisthelena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0